Tuesday, February 20, 2007

test posting

Thursday, February 08, 2007

hah, lamanya tak update. Abah sibuk. lupa agaknya. I am going to be a big brother come June. So excited. So, far I promise to mama will take good care of him (yes, it's a boy) and will share all my toys. But, let's see first.

Thursday, October 12, 2006

dua malam lepas, emil kena lempang dgn abah kat punggung. kuat jugak. salah emil jugak. naughty sangat. emil pun tak tau kenapa emil naughty sangat. pasal susu emil dok minum ke? pasal nasi emil ke? tapi emil memang banyak minum benda manis sekarang nie. gula lebih ke?

lepas kena lempang, emil tak nangis walaupun mata dah berair. mana boleh nangis. kena tunjuk macho dengan abah. tapi emil gomol mama minta maaf. dah lepas 1/2 jam baru emil minta maaf dengan abah. abah lecture emil kejap. emil angguk je. insaf kejap.

tapi tak lama...hehehehe...lepas tu emil buat balik. abah fed up, terus masuk bilik, study.

Saturday, August 05, 2006

...Abah got me a new toy. It's a snooker table. Thank you abah...

Monday, July 17, 2006

Sunday, July 16, 2006

Wednesday, July 05, 2006

Today's wednesday...that means Mama will be coming back to Seremban. Seghonoknya...tapi kinda sad jugak since abah will not be coming back today. Esok abah ada kerja, takut tak sempat nak pegi kalau bertolak drp Seremban...guess I will just have to see you come this weekend...

Mama, when are we going to the zoo???

...am happy...